saç etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
saç etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Salı, Mart 03, 2015

Wella proseries frizz control leave-in cream ( elektriklenme karşıtı durulanmayan saç kremi)



Merhaba hanımlar . Bugün size son zamanlar da göz bebeğim olan Wella proseries frizz control leave-in cream ( elektriklenme karşıtı durulanmayan saç kremi) den bahsedeceğim. Eda yla dolaşırken buldugum, denemekten ne kaybederim diye aldigim, beklentilerimi fazlasıyla karşılayan bi ürün. Saçlarım kalın telli çene hizasında ve oldukça elektiriklenen bi saç türü. Hemen hemen önüme gelen her türlü ürünü denedim saçlarımı kontrol altına alabilmek için. Lakin bu ürüne kadar saçlarımın elektiriklenmesini önleyen urunle karşılaşmadım.


Ürünü duştan çıktıktan sonra nemli saçlara bi iki pompa sıktık tan sonra saç uçlarından başlayarak yukarı doğru sürüyorum. Saç diplerine fazla sürmemeye dikkat ediyorum ama benim saçımda yağlanma problemi olmadığından rahatlıkla kullanıyorum. Fazla elektiriklenen bölgeye özellikle biraz daha fazla kullanıyorum.Kokusu çok güzel.  Beni rahatsız etmiyor. Saçlarım yumuşacık ve pürüssüz oluyor. Gün boyu saçlarımı elektriklenmeden kullanabiliyorum.









Eğer sizinde benim gibi çok elektiriklenen saçlarınız varsa bu ürünü özellikle tavsiye ediyorum. Pürüssüz saçların keyfini çıkarın :**😘😘



Cumartesi, Şubat 21, 2015

Elidor ve Schwarzkopf Kuru Şampuan

Selam kızlar. Bugün son zamanlarda çok moda olan kuru şampuanlardan bahsedeceğiz. Hepimiz mutlaka son anda çıkan bir plana gitmek istememize rağmen saçlarımızı yıkamaya usendigimizdem gidememisizdir. İşte tam bu anda kuru şampuanlar imdadımıza yetişiyor. Henüz sadece iki tanesini deneme fırsatımız oldu.








-

Bunlardan ilki Schwarzkopf got2be kuru şampuan.    









Bu kuru şampuan yağlı saci gerçekten kurtarıyor. Saç derimdeki ferahlamayi rahatlıkla hissedebiliyorum. Ama her güzel şeyde olduğu gibi bunun da bir dezatantaji var. Ürünün kokusu gerçekten çok ağır. Yani benim gibi bi insanı bile rahatsız etti yani düşünün o kadar agir. Parfumumun kokusunu bile bastırıyor öyle agir. Hatta bunu siktigimda bi çok arkadaşım parfümünü mu değiştirdin diye sordu yani öyle baskın bi kokusu var. Bir diğer kötü yani ise çok çabuk bitiyor olması. Onun dışında beğendiğim bir ürün yani agir.  kokulu parfümler sizi rahatsız etmiyorsa iki işi birden görüp parfumden tasarruf edebilirsiniz. Ama etmeyin ya cok agir :) Bu arada fiyatı 19 lira gibi bir şeydi ama ben gratisten 10liraya almıştım.


İkinci ürün elidor canlandırıcı kuru şampuan. 






Bunun kokusu cidden çok güzel insanı ferahlatiyor. Ama bu ürünün performansından hiç memnun kalmadım. İlk bi saat saçlarım gerçekten canlı durdu ama daha sonra çok fazla yapis yapis hissettim. Sıkmasam daha temiz dururdu bence :) bunun büyüğünün fiyatını bilmiyorum bende çanta boyu var 3lira diye denemek için almıştım ama indirimli mi orijinal fiyatı mi bilmiyorum.



*Bu arada kuru şampuanları saçınıza sıkarken ayırdığınız yere sokmamaya özen gösterin çünkü içinde pudra olduğu için topak topak çirkin bi görüntü oluyor.




Sonuç olarak kuru şampuanlar günü kurtarabiliyor ama yıkanmış saçın yerini tutmuyor tabii ki :)

Perşembe, Ocak 22, 2015

2015 KISA SAÇ TRENDLERİ

Herkese iyi akşamlar. Sizlere son bir sene içinde saçlarımlara ilgili aldığım çılgın kararları anlatacağım. Normalde saçlarım kıvırcık/dagalı olduğu için uzun kullanırdım . Kısa kestirirsem kabaracağından korkardım. Bi deli cesareti gittim belimdeki saçları omuz hizasında asimetrik kestirdim. Kuaförüm asimetrik anlayışı farklı olduğundan modeli pek beğenmedim. Ertesi günü gidip arkadan öne sağdan sola uzayacak şekilde tekrardan saç modelimi düzelttim. Kullanımı oldukça zor oldu asimetrik modelin. Ama görünüşü ve havası çok güzeldi :) Kısa kestirme korkusunu yendikten sonra artık saçlarımı daha kısa kestirmek istiyordum.  Hızımı alamayıp daha sonrasında çene hizasında kestirdim saçlarımı. Bence omuz hızasından biraz daha kısa saç yerine saçlarınızı çene ya da kulak hizasında kestirmek daha çok yakışıyor. Çünkü diğer türlü ne kısa ne uzun ne olduğu belirsiz bir model oluyo ama yakışana yakşıyo :) Belirtmek isterim ki uzunken saçım nasıl kabarıyorsa kısaykende aynı oranda kabardı. Ve herkes kısa saçı bana daha çok yakıştırdı. Eee malum son zamanlarda kısa saç moda oldu. Kısa saç artık daha karakteristik bi hava katıyo. Hem bakımı hem temizliği  hem de kullanımı oldukça rahat. 10 dk istediğim modeli vererek dışarı çıkabiliyorum. Yüzümü daha çok ortaya çıkarıyor. Kısa kestirme konusunda tereddütleri  olanlara tavsiye ederim ki çok çok beğenecek ve rahatlayacaksınız. Ayrıca ne kadar ombre yaptırmasam da kısa saça ombre uygulamsını da çok çok yakıştırıyorum.


















 Çoook daha fazla cesareti olanlara daha kısa saç modellerini öneririm :)




 Kısa saçların keyfini çıkarın :*

AYNUR.