Pazar, Ocak 18, 2015

L’Oréal Paris Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu



Merhaba, size uzun süredir kullanmakta olduğum L’Oréal Parisin kusursuz makyaj temizleme suyundan bahsedeceğim.Ürünü Migros dan indirimle 10 küsür bir şeye almıştım. Açıkçası alırken pek bir beklentim yoktu. Ama kullandıkça kesinlikle aradığım ürünün bu olduğunu farkettim. Ben kuru ve hassas bir cilde sahibim ve son derecede alerjik bir bünyem var. Bu üründe ne bir alerji  ne de yakma yanma gibi bu durum yaşamadım. Son derece de mükemmel bir şekilde makyajımı temizleyebiliyorum. Tek bir pamukla tüm göz makyajımı temizliyorum. Ama kullanırken dikkat etmeniz gereken şey kesinlikle pamuğa çok fazla dökmeyin çünkü fazla gelen su pamuktan tekrar yüzünüze sızdığından makyajınız sağa sola  dağılabiliyor. Çok az bir miktar pamuğa döktükten sonra göz makyajımın üzerinde 10-15 saniye bekletip silmeye başlıyorum. Ürün çok iyi olmasının yanında tek kötü yani rimeli çıkarma da çok fazla etkili olamaması , rimeli çıkarırken biraz uğraşmanız gerekiyor. Daha önce Garnier in kini kullanıyordum fakat Garnier de daha fazla uğraşmam gerekiyordu ve aynı şekilde sonuç alamıyordum sağa sola göz makyajım dağılıyordu. Artı olarak L’Oréal Paris kusursuz makyaj temizleme suyu yağ içermediğinden yapış yapış bir his bırakmıyor ve durulama gerektirmiyor. Diğer bir artı özelliği ise içerisinde alkol ve parfüm bulunmuyor benim gibi alerjisi bulunanlar gönül rahatlığı ile kullanabilirler. Merak edenlerin kullanmasını tavsiye ederim :)   
                                                                                                                               Aynur

                                                                                     

3 yorum:

  1. Takipteyim canım banada beklerim. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Takipteyim canım banada beklerim. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Hosgeldiniz blog dunyasina, hep aklimda olan bir urun bu ama bir turlu biodermadan vazgeçemiyorum, guzel geçsin gunun.
    Takipteyim, ugramak istersen de burdayim
    Sulti's
    http://asulti2000.blogspot.fr/

    YanıtlaSil