Cumartesi, Şubat 21, 2015

Elidor ve Schwarzkopf Kuru Şampuan

Selam kızlar. Bugün son zamanlarda çok moda olan kuru şampuanlardan bahsedeceğiz. Hepimiz mutlaka son anda çıkan bir plana gitmek istememize rağmen saçlarımızı yıkamaya usendigimizdem gidememisizdir. İşte tam bu anda kuru şampuanlar imdadımıza yetişiyor. Henüz sadece iki tanesini deneme fırsatımız oldu.








-

Bunlardan ilki Schwarzkopf got2be kuru şampuan.    









Bu kuru şampuan yağlı saci gerçekten kurtarıyor. Saç derimdeki ferahlamayi rahatlıkla hissedebiliyorum. Ama her güzel şeyde olduğu gibi bunun da bir dezatantaji var. Ürünün kokusu gerçekten çok ağır. Yani benim gibi bi insanı bile rahatsız etti yani düşünün o kadar agir. Parfumumun kokusunu bile bastırıyor öyle agir. Hatta bunu siktigimda bi çok arkadaşım parfümünü mu değiştirdin diye sordu yani öyle baskın bi kokusu var. Bir diğer kötü yani ise çok çabuk bitiyor olması. Onun dışında beğendiğim bir ürün yani agir.  kokulu parfümler sizi rahatsız etmiyorsa iki işi birden görüp parfumden tasarruf edebilirsiniz. Ama etmeyin ya cok agir :) Bu arada fiyatı 19 lira gibi bir şeydi ama ben gratisten 10liraya almıştım.


İkinci ürün elidor canlandırıcı kuru şampuan. 






Bunun kokusu cidden çok güzel insanı ferahlatiyor. Ama bu ürünün performansından hiç memnun kalmadım. İlk bi saat saçlarım gerçekten canlı durdu ama daha sonra çok fazla yapis yapis hissettim. Sıkmasam daha temiz dururdu bence :) bunun büyüğünün fiyatını bilmiyorum bende çanta boyu var 3lira diye denemek için almıştım ama indirimli mi orijinal fiyatı mi bilmiyorum.



*Bu arada kuru şampuanları saçınıza sıkarken ayırdığınız yere sokmamaya özen gösterin çünkü içinde pudra olduğu için topak topak çirkin bi görüntü oluyor.




Sonuç olarak kuru şampuanlar günü kurtarabiliyor ama yıkanmış saçın yerini tutmuyor tabii ki :)

5 yorum:

  1. Tatlım blogun çok güzel.Takip ediyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım 😊 bekle geliyorum 😘

      Sil
  2. Blogunuzu http://aylindenipuclari.blogspot.com.tr/ nin blog takip etkinliğinde gördüm :) Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. canım bloğunu takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Büyük Blog Takibi Etkinliğinden geliyorum. Blogunuz çok güzel takipteyim sizlerde benim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://www.cihan7.com İyi bloglar.

    YanıtlaSil