Salı, Mart 03, 2015

Wella proseries frizz control leave-in cream ( elektriklenme karşıtı durulanmayan saç kremi)



Merhaba hanımlar . Bugün size son zamanlar da göz bebeğim olan Wella proseries frizz control leave-in cream ( elektriklenme karşıtı durulanmayan saç kremi) den bahsedeceğim. Eda yla dolaşırken buldugum, denemekten ne kaybederim diye aldigim, beklentilerimi fazlasıyla karşılayan bi ürün. Saçlarım kalın telli çene hizasında ve oldukça elektiriklenen bi saç türü. Hemen hemen önüme gelen her türlü ürünü denedim saçlarımı kontrol altına alabilmek için. Lakin bu ürüne kadar saçlarımın elektiriklenmesini önleyen urunle karşılaşmadım.


Ürünü duştan çıktıktan sonra nemli saçlara bi iki pompa sıktık tan sonra saç uçlarından başlayarak yukarı doğru sürüyorum. Saç diplerine fazla sürmemeye dikkat ediyorum ama benim saçımda yağlanma problemi olmadığından rahatlıkla kullanıyorum. Fazla elektiriklenen bölgeye özellikle biraz daha fazla kullanıyorum.Kokusu çok güzel.  Beni rahatsız etmiyor. Saçlarım yumuşacık ve pürüssüz oluyor. Gün boyu saçlarımı elektriklenmeden kullanabiliyorum.









Eğer sizinde benim gibi çok elektiriklenen saçlarınız varsa bu ürünü özellikle tavsiye ediyorum. Pürüssüz saçların keyfini çıkarın :**😘😘



4 yorum:

  1. Hah, tam da bana lazım olan bir ürün ! Saçlarım neredeyse elektrik üretimine başlayacaklar :))
    Merhaba, blogunuzda başarılar dilerim. Takipteyim, bana da beklerim :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu http://aylindenipuclari.blogspot.com.tr/ nin blog takip etkinliğinde gördüm :) Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Merhaba:-)blog keşif etkinliğinden geliyorum canım:-)takipteyim bana da beklerim:-)

    YanıtlaSil
  4. Büyük Blog Takibi Etkinliğinden geliyorum. Blogunuz çok güzel takipteyim sizlerde benim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://www.cihan7.com İyi bloglar.

    YanıtlaSil