Cumartesi, Şubat 14, 2015

Favori Ojelerim

Selam kızlar. Bugün hepimizin olmazsa olmaz dediği,  müptelası olduğu ojelerden bahsedeceğim.  O kadar sevdik ki ojeleri artık oje sürmeyi sanat haline getirdik. Renk renk desen desen çeşit çeşit sürüp , sırf sevdiğimiz ton olsun diye yana yakına oje numarasını arar olduk. Bendeniz her ne kadar desen desen sürüp bi sanat yaratamazsam da oje sürmeden gezemez oldum. Nereye gitsem yanimda mutlaka bi iki tane oje alır öyle seyahat ederim. Bugün de sizlere favorilerimden bahsedeceğim. Bence hepimizin Olmazsa olmaz favori renklerinden biri siyah ve kırmızı tonları . Benim en fazla kullandigim diger renkler ise Mor ve bordo. En çok sevdigim marka ise Flormar. Resmen kalitesi ve dayanıklığı ile farkını ortaya koyuyor. Fakat dezavantajı ise çok geç kuruması ama olsun ben illa Flormar kullanacağım. Diğer bi sevdigim marka ise Golden Rose. Kendisinin sevdigim yani çok çabuk kuruması lakin kalitesi hakkında pek iyi şeyler soyleyemecegim. Çok çabuk çıkıyor bu velet ya da ben tırnaklarım ile çok oynuyorum. Bende ki bi ayrı oje takıntısı ise koyu renk kullanımı . Nedense açık tonları kendime çok fazla yakistirmiyorum. Neyse lafi çok uzatmadan bebeklerimi tanitayim...
soldan sağa ; golden rose color expert 91, 59, 32


soldan sağa; flormar nail enamel 416,413,313,419

soldan sağa; rapsodi 341, golden rose rick color 72,golden rose paris 112
Uygulamada pek başarılı olmasam da renklerin nasıl durduğuna bakabirsiniz :D




                                                            AYNUR :*

3 yorum:

  1. Ojelr çok güzel Blogda takipteyim tatlım bende bekliyorum :) ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bebiş geliyorum bekle beni❤

      Sil
  2. Bir oje hastası da benim :) sizi takibe aldım,ben de beklerim. Ayrıca güzel bir çekilişim var..

    YanıtlaSil