Pazartesi, Ocak 19, 2015

YWES ROCHER HAİR REPAİR OİL

Merhabalaaar Eda ben. Bugün sizlere yaklaşık bir aydır haftada iki kez kullandığım ve son derece memnun kaldığım ywes rocher in sac bakim yagindan bahsedeceğim.  Malesef 2013 un sonlarında saçlarımı istedigimden cok daha acik bi renk yapan kuaförun azizligine ugradim. Bakmayin kibar bi dille izah etmeye çalıştigima adam resmen icine etti guzelim upuzuuuuun saclarimin. Saclarim yaklasik bir senedir keçe kivamindaydi kestire kestire kestire büyük ölçüde yanmış saclardan kurtuldum diyebilirim. Simdi saçlarım omuz hizasinda ama kendimi hem kisa sacin kullanimi kolay hem de en azindan taranabiliyor saclarim artik diyerek avutuyorum. Her neyse bendeniz yanik saci düzeltme ugruna sac bakimi alaninda expert oldum ciktim. Ama yoook! Ne yaparsaniz yapin o sac ke si le ceeek! Kestirdim evet ama bu sefer de  saçlarımı kestirdim bari sağlıklı uzasin diyerek yaglara sarildim. Bu yagi almadan önce bi kac yerden arastirdim ve gozlemledigim uzere  ben dahil kullanıp da memnun kalmayan bir allahin kulu dahi cikmamis.





 Şişenin ustunde 10 dakika bekletin diyor ama ben en az 1 saat bekletmeye ozen gosteriyorum. Ayrıca kapağı damlalıklı olduğu için kullanacağınız miktarı etrafa döküp saçmadan kolayca ayarlayabiliyorsunuz. Hatta ozellikle bos olduğum bir güne denk getirip sabahtan aksama kadar bekletmeye çalışıyorum. ( tabi ben kicimin uzerinde 10 dakkadan fazla oturamadigim icin pek de mümkün olmuyor) yag surdukten sonra iyice arindigindan emin olmak icin 2 3 kez sampuanliyorum. Ayrıca ilk şampuanlamada saçlarımı islatmadan direkt sacima şampuani uyguluyorum yikadiktan sonra tekrar sampuan uyguluyorum cunku yag suyla direkt temas ettiği zaman cok da kolay arinmiyor sactan. Duşta saç kremi kullanmaktan hoşlanmıyorum zaten kuru olan saçlarımı daha da bir kurutuyor sanki. Dustan sonra havlu kafamda 10 dakika falan bekletiyorum sonra islakligi iyice gitmis saclarima Loreal Extraordinary Oil uyguluyorum (Yağın görünümü aşşağıdaki gibi şu an yanımda olmadığı için internetten almak zorunda kaldım). Bu yag oldukca hafif yani saci ne yaglandiriyor ne agirlastiriyor ancak dozunda kullanmak onemli ben 2 3 pompa kullaniyorum önce avcumda isitip sonra saclarima uyguluyorum. Benimki gibi yipranmis saclari boylesine toparliyorsa siz bi de sağlıklı sactaki etkisini dusunun. Son olarak Ywes Rocher Hair Repair Oil gayet menun olduğum ve bitince tekrar alcağım ürünler arasında diyebilirim :)


0 yorum:

Yorum Gönder