Perşembe, Ocak 22, 2015

2015 KISA SAÇ TRENDLERİ

Herkese iyi akşamlar. Sizlere son bir sene içinde saçlarımlara ilgili aldığım çılgın kararları anlatacağım. Normalde saçlarım kıvırcık/dagalı olduğu için uzun kullanırdım . Kısa kestirirsem kabaracağından korkardım. Bi deli cesareti gittim belimdeki saçları omuz hizasında asimetrik kestirdim. Kuaförüm asimetrik anlayışı farklı olduğundan modeli pek beğenmedim. Ertesi günü gidip arkadan öne sağdan sola uzayacak şekilde tekrardan saç modelimi düzelttim. Kullanımı oldukça zor oldu asimetrik modelin. Ama görünüşü ve havası çok güzeldi :) Kısa kestirme korkusunu yendikten sonra artık saçlarımı daha kısa kestirmek istiyordum.  Hızımı alamayıp daha sonrasında çene hizasında kestirdim saçlarımı. Bence omuz hızasından biraz daha kısa saç yerine saçlarınızı çene ya da kulak hizasında kestirmek daha çok yakışıyor. Çünkü diğer türlü ne kısa ne uzun ne olduğu belirsiz bir model oluyo ama yakışana yakşıyo :) Belirtmek isterim ki uzunken saçım nasıl kabarıyorsa kısaykende aynı oranda kabardı. Ve herkes kısa saçı bana daha çok yakıştırdı. Eee malum son zamanlarda kısa saç moda oldu. Kısa saç artık daha karakteristik bi hava katıyo. Hem bakımı hem temizliği  hem de kullanımı oldukça rahat. 10 dk istediğim modeli vererek dışarı çıkabiliyorum. Yüzümü daha çok ortaya çıkarıyor. Kısa kestirme konusunda tereddütleri  olanlara tavsiye ederim ki çok çok beğenecek ve rahatlayacaksınız. Ayrıca ne kadar ombre yaptırmasam da kısa saça ombre uygulamsını da çok çok yakıştırıyorum.


















 Çoook daha fazla cesareti olanlara daha kısa saç modellerini öneririm :)




 Kısa saçların keyfini çıkarın :*

AYNUR.


0 yorum:

Yorum Gönder